E-coaching

Published Sep 21, 20
6 min read

Werken In Teamverband

De directeur van een chemisch bedrijf heeft zorgvuldig een managementteam samengesteld. Het heeft even geduurd, maar nu zijn alle managementteam leden meer dan gemiddeld goed in hun vakgebied. Het zijn goede leiders voor hun bedrijfsonderdeel, maar de gezamenlijke prestaties van het team vallen tegen: weinig samenwerking, oeverloze discussies en trage besluitvorming.

Eigenlijk is het helemaal geen team. Ieder werkt vooral voor zichzelf en voor de eigen afdeling. Zodra het managementteam samen is ervaart de directeur persoonlijke spanningen en het lijkt wel of de gesprekken steeds stroever lopen. De directeur vraagt zich af of het nog wel goed komt. Is het wel mogelijk om met deze mensen een team te vormen? En hoe dan? De etentjes die ze hadden, waren zeer geanimeerd, maar gaven geen structurele verbeteringen.

Selecteer externe professionals op geloofwaardigheiden vakmanschap De echte training start pas na de training. Organiseer ervarend leren in de dagelijkse praktijk. U leert kansrijke accounts te analyseren en – via een praktisch accountplan – te bewerken tot zeer rendabele klanten. Na deze intensieve training kunt u succesvol onderhandelen op grote en complexe offertes en sales cycles.

U leert om richting klanten minder te verkopen en meer te hélpen kopen. Zo bouwt u kansrijke prospects uit tot waardevolle klanten. Authenticiteit en emotionele intelligentie zijn te verbeteren. U leert ze gebruiken om beter in te spelen op het onderbewuste van uw klant en dus beter te verkopen. Logisch vervolg op een wijziging in de commerciële strategie.

Business Coaching

Performance- en resultaatverbetering op specifieke doelgroepen en/of producten/diensten. Meer rendement uit contactmomenten met prospects of klanten. Op advies van andere organisaties. Alles in huis voor een succesvolle training RedFoxBlue heeft als organisatie meer dan 10 jaar ervaring met trainingen gericht op commerciële doelstellingen. Onze professionals voegen daar hun jarenlange praktijk- en coachingervaring aan toe.

Maar houd ook de volgende succesfactoren in het oog: Richt de training op het verschil tussen de huidige en gewenste performance van de deelnemers. Train op de dagelijkse praktijk van de deelnemers. Breng de training in lijn met uw commerciële strategie en geformuleerde doelen. Alleen zo zijn de verbeteringen en het rendement meetbaar.

Selecteer externe professionals op geloofwaardigheiden vakmanschap De echte training start pas na de training. Organiseer ervarend leren in de dagelijkse praktijk (https://spiritualiteit.hollenbarg.nl/jouw-spiritualiteit/4-fasen-teamontwikkeling-nAZpg7awsyuT). Uw binnendienst leert denken en handelen als boegbeeld naar klanten en werkt actief mee aan een optimale netto verkooptijd van uw accountmanagers. Uw technische specialisten leren om – in samenwerking met de verkoopcollega’s – een commerciële bijdrage te leveren aan het behouden en uitbouwen van klanten.

Als onderdeel van een commerciële reorganisatie - interventies teamontwikkeling. Performance- en resultaatverbetering op specifieke doelgroepen en/of producten/diensten. Meer rendement uit contactmomenten met prospects of klanten. Op advies van andere organisaties.

Leiderschap

3 juli 2019 Geen reacties Zelfsturing betekent dat teams de verantwoordelijkheid voor cliënten krijgen. Ze beheren zelf de budgetten en maken de roosters. Enkele managementlagen worden weggesneden, waardoor meer geld overblijft voor de zorg. Dat klinkt goed, maar sommige organisaties zoals Cordaan zijn er toch op teruggekomen. De belangrijkste redenen:- Een oneerlijke taakverdeling.

Management TeamBegeleiding
SamenwerkenWerken In Teamverband

Volgens hem is de invoering van zelfsturing vooral als een verkapte bezuinigingsmaatregel bedoeld.“De verantwoordelijkheid laag in de organisatie leggen is prima, maar dan hoeven teams toch geen roosters te maken? Ik zie daar het nut niet van in. Roosters maken is voor mensen die voor de zorg kiezen helemaal niet leuk.

Het is handig als je daar iemand voor hebt die ervoor opgeleid is en ervaring heeft.”Irma Harmelink is sinds twee jaar bestuurder bij Elver en juist voorstander van zelfsturende teams. Haar motivatie: “Wij denken dat de cliënt het meest gebaat is bij het geven van persoonsgerichte zorg. Wil je dat goed doen, dan is er heel veel variatie en diversiteit in de zorg nodig.

Bij Elver zijn ze er nog, maar wel minder dan voorheen. Het managementteam faciliteert nu het gesprek in teams over wat goede zorg is.Verder is Harmelink juist positief over het zelf roosteren. “Teams weten immers zelf het beste op welke tijdstippen er meer en minder zorg nodig is.” Cilia Fischer, begeleider op een woongroep bij Elver, beaamt dat. fasen in teamontwikkeling.

Samenwerking

Eén van de leukste dingen van mijn werk is, dat ik in de keuken van verschillende branches en bedrijven mag kijken. Zo heb ik de mogelijkheid om organisaties vanuit diverse invalshoeken te leren kennen.Deze week mag ik weer bij verschillende bedrijven aan de slag om impact en invloed te vergroten en leiderschap te versterken.Waar ik zelf altijd mee begin als ik een bedrijf bezoek: kijken naar de cultuur.

CoachSamenwerken In Teams

In de why, what, how, purpose, beloftes of wat dan ook. Nee, ik bedoel ook de cultuur zoals die in de praktijk te zien en te beleven is.Maar: wat is een cultuur nu eigenlijk? En waarom is het nuttig die inzichtelijk te hebben?De cultuur van een organisatie wordt wel ‘de ziel van de onderneming’ genoemd.

Het is de ‘mindset’ van het bedrijf. Cultuur heeft te maken met waarden, normen, symbolen en rituelen.Cultuur is kortom: de identiteit van het bedrijf in de praktijk. De onderstroom die voelbaar, maar niet altijd zichtbaar is voor de mensen die er werken. Deze identiteit bepaalt of veranderingen kunnen slagen en beïnvloedt de werksfeer.

Laat staan dat er aandacht is voor het gedoe in je organisatie dat daar vaak mee samenhangt.De weg naar succes is voor elk bedrijf anders, maar alle succesvolle bedrijven hebben één ding gemeen. Ze hebben een sterke bedrijfscultuur. Een cultuur waarin medewerkers worden gestimuleerd en uitgedaagd. Een cultuur waarin het management zijn eigen rol in het belang van de organisatie stelt.

Coaching

En ook hoe hij dit kan doen. Het geeft richting, duidelijkheid en verhoogt de mate van betrokkenheid.Voor welk doel werk jij? En wat draag jij bij aan de bedrijfscultuur?Klaar om impact te maken?#leiderschap #cultuur #leiderschapeninvloed #persoonlijkeontwikkeling #coaching #coach.

Na de de onboarding hulp voor het toepassen van de nieuwste technologieën, bieden bedrijven meestal een 'Account Manager' aan die voornamelijk is gedreven door één simpel doel: u als betaalde klant behouden. Wanneer u samenwerkt met Account Managers dient u uzelf af te vragen 'is deze persoon hier om mij te helpen het maximale succes uit mijn bedrijf te halen of is deze persoon alleen maar bezig om ieder jaar een contract te verlengen?' U hoort waarschijnlijk alleen van deze persoon wanneer uw contract afloopt, tenzij u zelf contact met deze Account Manager opzoekt.U verdient toch beter dan dat? U verdient een Customer Success Manager (CSM)! Een Account Manager is voornamelijk een contactpersoon voor de betalingen, verantwoordelijk voor de vernieuwing van een contract.

Een CSM is het hele jaar door beschikbaar en voorziet u van hands-on ondersteuning, wanneer u tegen problemen aanloopt en wanneer u algemene vragen heeft, wilt verbeteren of één van de tools of processen wilt optimaliseren. Een Account Manager heeft beperkte kennis van uw industrie en gebruikt bepaalde oude casestudies met een nieuwe technologie - 4 fasen teamontwikkeling.

Een CSM raakt gemotiveerd door uw succes en zal u informeren over nieuwe toepassingen, middelen, updates of zelf veranderingen in uw industrie, wat impact kan hebben op de manier waarop u werkt met uw technologie. Een Account Manager reageert en voorziet u alleen van ondersteuning wanneer u hierom vraagt, wat een probleem kan vormen wanneer er zich complicaties voordoen waar u geen idee van heeft.

E-coaching

Account Managers hebben gewoonlijk weinig te zeggen in hun afdeling (teamontwikkeling werkvormen). Terwijl ze u kunnen volgen of u kunnen voorzien van de juiste contact informatie voor de correcte persoon die u verder kan helpen met potentiële problemen, is het zwaar voor een Account Manager om persoonlijk een oplossing te zien voor een probleem.

Navigation

Home

Latest Posts

Samenwerken Of Samen Werken

Published Oct 26, 20
6 min read

The Customer Journey wethinknext.com

Published Oct 16, 20
6 min read

Management

Published Sep 24, 20
6 min read